Õhksoojuspumba hoolduse ja garantii kehtivuse tagamiseks on soovitatav korraldada seadme hooldus kord aastas. Hoolduse regulaarne teostamine aitab vältida võimalikke probleeme õhksoojuspumba toimimises. See omakorda kindlustab seadme pikaajalise vastupidavuse ja usaldusväärsuse. Parimad ajad põhjalikuks hoolduseks on sügis (enne kütteperioodi algust) või kevad (enne jahutusperioodi algust).
Palume võtta meiega hoolduse osas ühendust 1-2 kuud enne aasta lõppu peale seadme ostmist,, et leppida kokku sobiv hooldusaeg. Samuti jälgime ise, et hooldusaeg ei veniks pikemaks kui ette nähtud.
Õhksoojuspumba ostja peab täitma järgmised kohustused:
Teenuse hinnas sisaldub:
Teenuse hinnas ei sisaldu:
Tähelepanu! Garantii ei kata remonditöid, mis on põhjustatud seadme valest kasutamisest, oskamatust kasutamisest või ilmastikust tulenevatest defektidest tingitud vajalikest töödest.
Lisateenustena hoolduse käigus pakutakse:
Tähelepanu! Garantiihooldus on tasuline teenus ning selle hind arvutatakse vastavalt müüja poolt kehtestatud hinnakirja alusel.
KLIIMAPLUSS.EE (Romadini OÜ)
kliimapluss@kliimapluss.ee
+372 56 06 22 33
Valge 13, 11415, Tallinn Estonia
E-R 9:00 – 17:00
Kõik fotod kliimapluss.ee lehel on illustreerivad!